Followers

maandag 24 juli 2017

Reminder Craft Addiction Challenge - vakantie in vleugje mixed media


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag herinneren aan onze maandchallenge bij Craft Addiction Challenge! Het thema luidt: Vakantie in (een vleugje) mixed media stijl. Doen jullie nog gezellig mee aan onze challenge? Je hebt nog tot en met 31 augustus 10.00 uur de tijd om mee te doen. Kom ook eens een kijkje nemen op ons blog wat voor prachtige creaties de andere DT-dames hebben gemaakt ter inspiratie.



Het papier is van Studio Light - Summer Feelings. Als eerste heb ik met clear gesso papier in de primer gezet. Daarna heb ik alles ruw gemaakt met een distresser.

Ik heb de stencil van Viva Decor - Windwijzer gebruikt hier en daar en met structuurpasta aangebracht en dat droog gemaakt met de heatgun. Daarna heb ik met sprays de achtergrond op kleur gebracht.

Het chipboard is van Wycinanka en is het frame wat ik een beetje op schelpen vond lijken. Dat frame heb ik met Nuvo Mousse en een sponsje op kleur gebracht. Ook het sentiment Best Day Ever is van Wycinanka heb ik met embossingpoeder en versamark op kleur gebracht. Ik heb een sketch gemaakt voor de foto en hierbij heb ik wit visnet geplakt. Let ook eens op het houten zeilbootje. Dat vond ik zo mooi passen, omdat dit ook in het papier terugkomt.


Toen kon natuurlijk het decoreren beginnen en natuurlijk kunnen bloemen niet ontbreken. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts en Prima Marketing. Omdat het natuurlijk een vakantiethema is, heb ik ook schelpen en hier en daar powertex balletjes geplakt wat lijkt op zand.

De volgende materialen heb ik gebruik van Craft Addiction:


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

1 opmerking:

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal