Followers

maandag 3 april 2017

Challenge #04 - Vlinders - Craft Addiction


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start onze nieuwe maandchallenge bij Craft Addiction Challenge! Het thema luidt: VLINDERS! Dit betekent: maak een creatie/kaart en laat hierop vlinders op wat voor een manier terugkomen. Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? Je hebt tot en met 30 april de tijd om mee te doen. Kom ook eens een kijkje nemen op ons blog wat voor prachtige creaties de andere DT-dames hebben gemaakt.

Ik heb een doosje van Toffifee omgetoverd tot weggeef vlinderdoosje. Het papier is van Studio Light. Als eerste heb ik met witte gesso het doosje in de primer gezet. Dit heb ik twee gedaan, zodat het goed dekte. Daarna heb ik met Crackle structuurpasta het "grilliger" gemaakt. 

Ik heb met de stencil van Viva Decor hier en daar met structuurpasta de bolletjes aangebracht en dat droog gemaakt met de heatgun. Daarna heb ik met sprays het doosje op kleur gebracht. Ik heb de Lindy Stamp Gang kleuren hiervoor gebruikt. Daarna met achtergrondstempel van Marianne Design nog meer textuur aangebracht.



Ik heb een label van kraft ribbel papier gemaakt en daarop een stuk Studio Light papier geplakt. Vervolgens heb ik ijzerdraad met mintgroen in een cirkel gemaakt en dat onder de label geplakt. Het ovale frame is van de Action. Daarop de prachtige vlinder van Wycinanka geplakt en hier en daar wat powertex balletjes met 3d gloss gel aangebracht. Ook het blaadje onderop is van Wycinanka. Daarna het geheel afgemaakt met bloemen en pareldruppels en tekstjes van Tim Holtz. Voor de finishing touch heb ik nog spetters met gesso/water en de sprays aangebracht. De button van het klokje links onder is van de Action en vond ik er zo mooi bijpassen. 

De volgende materialen heb ik gebruik van Craft Addiction:


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met dit doosje en dat jullie allemaal meedoen aan onze challenge!

5 opmerkingen:

  1. Hi Dearie...This is such a shabby chic project. Im in love with all the elements you added...Stunning
    Hugs
    Mukta
    V R Enchanted

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt weer een kunstwerkjes Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW!!!!!! Het is weer een bjoetie!!! Chantal.
    Geweldig gedaan! Prachtig kleuren.
    Fijne dag verder.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende creatie Chantal ... Prachtige materialen heb je allemaal gebrikt. Wat een fantastisch mooie vlinder !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie Chantal...super!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal